Gebruikers aan het woord

Organisaties die Fenna gebruiken vertellen over hun ervaringen.

Barbara Deuss, Graafschap Bibliotheken:
Bij Graafschap bibliotheken werken we nu meerdere jaren met Fenna en we zijn daar heel tevreden over!
De contacten met de helpdesk verlopen prettig en daar waar mogelijk is maatwerk voor onze organisatie geleverd. Met name het vlot kunnen bereiken van groepen vrijwilligers met een specifieke taak werkt goed en ook de administratie van documenten zoals overeenkomsten, VOG’s en certificaten zijn per vrijwilliger in te zien en op te vragen.
Binnenkort wordt er een nieuwe groep taalvrijwilligers toegevoegd waardoor het totaal op meer dan 300 vrijwilligers komt, zonder Fenna was dat een onoverzichtelijk en chaotisch verhaal geworden. Er worden regelmatig updates op het systeem uitgevoerd die tot meer gebruiksgemak leiden. Kortom wij zijn er blij mee en ik kan het dan ook van harte aanbevelen.

Yvonne van der Schelling, Welzijn Capelle:
“Wij maken sinds juni 2018 gebruik van Fenna. Fenna is makkelijk in het gebruik, goed te betalen en aan te passen aan onze praktijk. Naast de basis hebben wij verschillende wensen voor onze organisatie neergelegd bij vrijwilligersaanzet. Deze zijn snel en adequaat opgepakt. Als we een mail sturen naar de helpdesk hebben we binnen een dag antwoord op onze vragen.”

Pascale van Kuilenburg, De Bibliotheek Gelderland Zuid:
Sinds mei 2020 heeft de bibliotheek Gelderland Zuid haar ruim 450 vrijwilligers ondergebracht in Fenna. Hier zijn wij heel tevreden over. Fijn dat we nu op een makkelijke manier aanmeldingen kunnen beheren, contracten kunnen genereren en rapportages kunnen draaien. De implementatie verliep heel soepel, onze eigen administratie kon één op één overgezet worden. Vragen worden altijd snel behandeld door de helpdesk. Dit contact verloopt heel prettig.

Lyda van der Wal, Triade Vitree:
Sinds een klein jaar maken wij gebruik van Fenna om onze vrijwilligers te registreren én om nieuwe vrijwilligers te werven. De inrichting was maatwerk en daardoor soms een uitdaging, maar het is gelukt 😊. We zijn tevreden over het gebruikersgemak en mogelijkheden welke Fenna biedt. Het contact met het Kenniscentrum Vrijwilligers is goed en naar tevredenheid.

Barbara van der Meer, Welzijn Bommelerwaard:
Sinds januari 2021 werken wij met Fenna vrijwilligersregistratie én Fenna cliëntenregistratie. Hoewel we dus nog niet zolang met Fenna werken en nog veel moeten ontdekken, zijn we erg positief over het gebruiksgemak en de mogelijkheden. Bij Kenniscentrum Vrijwilligers reageren ze snel op onze vragen en denken ze goed mee. Er is maatwerk geleverd zodat we ook al onze ketenpartners kunnen koppelen aan vrijwilligers en cliënten en bij cliënten hun sociale relatie. Zo zien we in één scherm de belangrijkste gegevens. Wij zijn met Fenna veel blijer dan met ons vorige registratiesysteem!

Interesse in Fenna voor jouw organisatie?

> Vraag de gratis demo aan.